bannerhanza

Dzisiaj jest: 22 Kwietnia 2025 roku    |    Imieniny: Kaja, Leon, Łukasz
Wyświetlenie artykułów z etykietą: solectwa
środa, 27 stycznia 2016 10:52

Sprostowanie

Pan Andrzej Bugajski 20 stycznia br. opublikował w internecie tekst pt. „Władza śpi”, w którym znalazło się szereg nieprawdziwych informacji nt. rzekomego braku działań władz Gminy po pożarach, jakie miały miejsce na pod koniec ubiegłego i na początku obecnego roku. W sobotę, 23 stycznia w trakcie rozmowy z p. Bugajskim zostało uzgodnione, że opublikuje sprostowanie podające rzetelne informacje o działaniach gminy po pożarach. Do dzisiaj (środa 27 stycznia) nie wywiązał się z obietnicy, dlatego podajemy treść sprostowania.

Dział: Miasto i Gmina
poniedziałek, 18 stycznia 2016 05:28

Dofinansowanie na usuwanie azbestu

Gmina Goleniów po raz kolejny składać będzie wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie o udzielenie dotacji na zadania związane z usuwaniem azbestu.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 17 czerwca 2015 10:42

Piknik w Żółwiej Błoci z końmi w tle

Serdecznie zapraszamy na Piknik Rodzinny z końmy w tle, który odbędzie się w najbliższą sobotę, 20 czerwca br. o godz. 15:00 na boisku wiejskim. Szczegóły na załączonym plakacie.

 

Dział: Miasto i Gmina
piątek, 05 czerwca 2015 08:12

Widać już most

Prace przy budowie drogi wspomagającej Goleniowski Park Przemysłowy szybko się posuwają. Trwają prace przy budowie przyczółków mostu przez Inę.

Dział: Miasto i Gmina
czwartek, 28 maja 2015 10:58

Duży konflikt w małej szkole

Autor (lub autorzy) obszernego anonimu, podpisujący się jako „pracownicy Szkoły Podstawowej w Krępsku” postawił szereg bardzo ciężkich zarzutów dyrektorce tej szkoły, pani Iwonie Bondar. Na razie żaden z zarzutów nie znalazł potwierdzenia.

czwartek, 14 maja 2015 12:04

Spotkania z rodzicami

W środę po południu burmistrz Robert Krupowicz, dyrektor Wydziału Edukacji w UGiM Goleniów Janina Mucek i przyszła dyrektorka Szkoły Podstawowej w Lubczynie Alina Dąbrowska spotkali się z rodzicami dzieci z Lubczyny, Borzysławca i Czarnej Łąki.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej na podstawie uchwały Nr L/572/14 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 października 2014 r w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.

Dział: Miasto i Gmina
czwartek, 30 kwietnia 2015 10:51

Nowi sołtysi

W środę 29 kwietnia w sesji Rady Miejskiej Goleniowa po raz pierwszy uczestniczyli nowi sołtysi, wybrani kilkanaście dni temu przez mieszkańców swoich wsi.

Dział: Miasto i Gmina
czwartek, 30 kwietnia 2015 09:13

Woda i kanalizacja dla wsi

Rada Miejska Goleniowa na sesji w środę 29 kwietnia br. zaakceptowała program rozwoju urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w gminie Goleniów na lata 2015-2020.

Dział: Miasto i Gmina
piątek, 24 kwietnia 2015 07:15

Lubczyna z gwiazdkami

W majowym numerze magazynu sportów wodnych „Żagle" opublikowano informator o przystaniach śródlądowych i morskich w Polsce. Marina w Lubczynie dostała cztery gwiazdki na pięć możliwych. Oznaczają one wysoką jakość usług świadczonych w Lubczynie.

Dział: Miasto i Gmina
Strona 39 z 44

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.